nä, nu får jag faktiskt bli bättre på att uppdatera.

+ att jag funderar på att göra om min blogg, alltså, designen osv. igår vare ju då skola, ganska segt. efter skolan kom sötnosen :) gos. sen vi typ halv 11 fick jag för mig att jag skulle räkna matte, så jag började prata med min låtsaspappa om det, men ganska snabbt kom jag på att jag va alldeles förtrött. hah, har matteprov nästa vecka, kommer säkert gå jäääättebrrrrra! nej, men helt seriöst.. jag äger på matte! idag ska jag plugga.. eller aah, en timme iaf. sen ska heeeeela familjen åka och bowla tror jag att dom pratade om :o fett kul. ikväll kommer emma, myskväll blire! vi ska ng hyra film och lite så =) va ett tag sen jag träffade henne nu ju. men nu ska jag upp och äta frukost och fixa mig. vi hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

Skulle du kunna rösta på mig här? --> http://ineskristin.blogg.se/2010/february/rosta-pa-veckans-blogg-d.html#comment



jag är nr. 7!

tack på förhand :D

2010-02-06 @ 14:27:59
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0