någon blir 16 om ganska så exakt 2 timmar och 19 minuter!

aja, kan berätta lite om igår först.. spenderade kvällen hos hanna med henne & hanna :) haha. lät cepe men aah. singstar och allt vad det innebär :D hahahaha. okej.. aja, eller.. stan också. blev en ganska lång svart kofta, ett stort linne och några ringar. okej.. jag orkar inte skriva så exakt. idag gick jag upp sjuuuuukt tidigt. rättaresagt vid 06.00 :o duktigt av mig! åkte till farmorruth eftersom att hon fyller år. sen gick jag hem till älsklingen och va där en stund. hihi. imån fyller jag ju år då, så de blir till att hämta min nya mobil, sen lite kalas och sånt mys. på torsdag blire stan med älsklingen. mys. hihi. och nej jannis och hanna.. jag är inte gift.. ;) men ska kolla film nu.. blir nog pearl harbor. men vi hörs sen! puss.

Kommentarer
Postat av: Nicklas andersson

söötnos <3

2010-02-24 @ 21:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0