ps3 ftw. ehm..

sitter i soffan nu och typ snackar med pappi. eller aah, han sitter och spelar ps3 online och skryter om hur bra han är ;) hihi. så sött! är egentligen på deeptalk humör. men jag pallar inte. och jaaaaaaa folket, jag är kär. så, nu vet ni det. har haft typ "lyssna-enbart-på-kent-dag" idag.. de är typ deppmusik. men jag vet inte asså. jag orkar inte vara deppig. imån blire flexibla studier. eller.. vi måste tydligen in till skolan ändå. och imån ska jag ha myskläder på mig tror jag! så gos. men nu ska jag spela med min älskade far. skriver mer imån tror jag =) puss och godnatt.

pappi: kan du svara om min mobil ringer snart?
jag: va? varför?
pappi: de är lotta då.. typ 3 minuter..
jag: men vad ska du göra da?
pappi: jag ska spela ju!

hihihihihi. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0