Work, work, fashion baby, work it, work the bitches crazy.

okej, rubriken passade inte in alls. uppdaterade inte igår. hade inte tid och ja, jag hade annat att tänka på. just nu sitter jag skolan. längtar som fan till september iaf. hmm. förhoppningsvis blire malmö på lovet. kärlek på det. ååh, jag hatar falska människor. eller.. falska & falska.. aja.. vet inte vad jag ska säga riktigt.. helt tom på ord. efter skolan ska jag hänga med hanna när hon ska klippa sig. jag vill också klippa mig. och färga håret ljust igen, blä :( haft matteprov idag, gick bättre än förväntat faktiskt. sen SOprov, men de behöver jag egentligen inte ens nämna. jag har blivit dålig på att uppdatera bloggen. illa. imån är jag nog sjuk, mår inte alls bra. har jätteont i magen och jag har inte ätit sen igår eftermiddag. bara druckit vatten, men vatten är gott :) usch. jag har alldeles för ont i magen för att äta nått. men nu kommer hanna så jag ska typ dra. men jag skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0