ärlighet varar längst: DU DÖDAR MIG!

seriöst.. ditt sätt att vara, det är liksom inte okej. visst, jag kanske inte känner dig så jättebra? eller aah, uppenbarligen inte. men ändå, det är helt sjukt. och ja, vad du har gjort mot mig? asså.. det funkar inte så? aja, avslutat kapitel nu i guess.. tyvärr faktiskt. och vad hanna & alla än säger så bläääääääääääää.

så, nu har moa pratat ut lite =) håkan hellströms texter är bra! riktigt bra faktiskt. och nu ska jag sluta deppa =) ska nog kolla film med bror nu.. men asså.. jag personligen är lite tveksam till dendär filmen avatar. jag menar, vilken människa lägger ungefär 3 timmar av sitt liv på att kolla på en tecknad film? haha.. inte jag iaf! så det blir nog new moon :D

Niklas: är filmen klar?
Jag: vilken? den tecknade jävla skiten eller new moon?
Niklas: haha, men ååh, den tecknade skiten? avatar?
Jag: haha, ja, den hette så va?
Niklas: ja, men den är ju säkert bra.. vilken ska vi kolla på?
Jag: eeh.. new moon! jag tänker inte kolla på nån tecknad jävla film..
Niklas: hahahahahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0