godmorgon!

OKEJ ALFONS, nu sk jag skriva exakt vad jag gör så du kan sluta att klaga! igår vid ungefär sju gick jag hem till hanna, tog ungefär 40 min att gå från hanna till mig, men de va säkerligen bara för att hon gick och mötte mig, sen på vägen stannade i och drack cola och satte oss på ett räcke, efter de skulle jag gå balansgång på räcket men trillade. har sjukt ont i benet nu tack vare det. sen fortsatte vi att gå, till slut kom vi hem till hanna. vi typ pratade (för ovanlighetens skull. huh.) sen lyssnade vi även på markoolio. de gjorde vi i ungefär några timmar. sen gick vi ner och pratade med hannas föräldrar. aah, vi typ satt och pratade i en timme kanske. sen kom vi på att vi hade tråkigt och att det va fredagkväll, så vi ringde, eller.. hanna smsade till alfons och sa att han skulle komma. så gick alfons och lucas hit. tog ungefär tre timmar. vi typ gick och mötte dom, eller aa.. vi gick hundra meter, snällt av ossochg (a) sen gick vi in till hanna. vi typ.. hmm.. pratade. hah. hela kvällen typ. eller.. till typ ett. sen gick dom hem. OCH DÅ INTRÄFFADE DET: jag skulle tvätta bort mitt smink, men jag tog fel flaska :o jag bara kände att det luktade asstarkt och sved i ögonen. så stog det nagellackborttagning på flaskan!? gg. de gjorde riktigt ont. men aah, sminket gick bort iaf. sen gick vi och la oss och sov. nu är klockan 13.16 och vi har precis ätit frukost typ. hahaha. fan vad jag skriver typ hela tiden. men whatever. ska nog snart hem. sen får vi se vad kvällen har att bjuda på. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0