ja, jag lever.

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEKSKOLAFAMILJVÄNNERFJORTIS.


RLEK:
Är du kär just nu? - dunno.
Har du någon kille just nu? - hehe, noeps.
Har du dumpat någon? - ja, det har jag.
Har någon dumpat dej? - ye.
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - haha, ja.


Vem kramade du senast? - simon. :o
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - självklart. ironi. men nej! verkligen inte.

SKOLA:

Är du duktig i skolan? -  jadå.
Har du bra betyg?- beror sig på vem man frågar.
Har du fått göra om ett prov någon gång? -  ja. :o
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - jau. 
Sköter du dej i skolan? - mhm.
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - ye.
Haft mobilen på lektionstid? - ja. (a)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nädå.



FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - 5.
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - en åt gången eller vad man nu säger. dom är skilda.
Trivs hemma? - jadå.
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - haha, kan väll kanske ha hänt.
Har skrikit och slagit din mamma? - skrikit, ja. slagit, nej.
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? nej, jag är väluppfostrad. ;)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - haha, om jag har! 
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - skulle jag väll göra ja.

VÄNNER:

Du har vänner? - nej, aldrig.
Vilka brukar du va med?- inte emma och hanna iaf. hah, men ååh, de är många. =)
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - tveksamt. meen, klart jag gör?

Har du pussat någon av dina kompisar? - hihi yes. (a)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - nej fifan.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - hmm.. kanske på ett sätt.

FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - bara i skolan typ.
Putar med läpparna på kort? - njaae.
Tar kort på dina bröst? - haha, nejdå. 
Använder foundation på läpparna? - ibland kanske. men har läppglans över.
Super dej packad varje helg? -  nejdå.
Du har kysst en tjej? - mjoo.. ;)
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr?- noeps. 
Ditt hår e knallblont? - nej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:Ja dom är fina =) väljer alla jag haha ^^

2010-01-13 @ 19:56:34
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Else-Linn

Nej jag vet inte heller om jag tycker det är snyggt. Som du säger, till rätt kläder kanske :)

2010-01-13 @ 21:27:13
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Else-Linn

Svar: Så rätt, så rätt :)

2010-01-13 @ 23:20:52
URL: http://elselinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gorgeous girl! :O

2010-01-13 @ 23:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0