lalalalala.. god"morgon" :D

ska berätta lite om gårdagen =) va somsagt i stan med hanna och fixade lite saker. sen kom vi hem typ vid 2 =) kan ju bara tala om för er att kvällen började redan vid 3 för våran del ;) hahahaha. lol. nej usch, jag ska fan sluta säga lol hela tiden! mitt nyårslöfte kan de vara :D sen har jag massa andra nyårslöften, tänker dock inte ta dom här =) "kvällen" började väll bra..blev allt sämre och sämre.. men aah, sen typ runt 12 så kom vändningen :D fan vad härligt! ganska kul natt sen =) vi somnade väll typ runt halv 4. kunde dock varit ganska rejält mkt bättre! men ahja, that's life. vaknade vid 12 hos hanna. åkte hem typ 2. nu är klockan 3 och jag är sjukt trött & har ont i huvet. lalalala..sånt man får leva med antar jag =) ska alldeles strax packa lite sen åka hem till mamma. sen får man se vad kvällen har att bjuda på =) kanske drar ut ellernått. eller nej, jag ska sooooooooooooova! punktslut. eller nej, får se sen typ =) jag är förvirrad idag. men skitsamma. fan, långt inlägg typ, och allmänt ointressant. ni har just nu slösat ungefär 5 minuter av era liv på att läsa en text om ingenitng, alltså ganska meningslöst. gg. hahahahahahahaha. nej fyfan! gg får jag inte heller säga =) hanna blir bara sur då (a) hahaha. okej, jag är tönt. men nu ska jag lyssna på musik, packa & städa mitt rum =) hahahah. eller.. jag ska nog snart äta :D hmm.. färsk pasta och oxfilé tror jag pappa pratade om =) inte illa. men ahja, har ingenitng att skriva som ni kanske märker.


Gott nytt år på er fan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0