nytt år, nya tag.. detta året ska bli bättre!

tänkte berätta lite om förra året.. månad efter månad.. =) sammanfattning kan man nog kalla det. hittade också lite bilder från nästan varje månad.

januari 2009 kom och allt flöt på, det hände inte så mkt i mitt ointressanta liv faktiskt. hade pojkvän och hade haft ett tag, ungefär 4 månader. skolan gickbra och aah, det hände absolut ingenting denna månaden..


februari närmade sig och allt va helt som det brukar, inga förändringar, min pojkvän (petter) fyllde år, släktkalas och allt. det kändes sjukt bra. även jag fyllde år, 15 blev jag, meningslös ålder att fylla faktiskt. hah. de va väll typ allt.


mars 2009, den absolut sämsta månaden på året tror jag. det tog slut med petter och jag började göra dumma saker. allt va helt upp&ner och jag tänkte inte överhuvudtaget. jag förändrades något sjukt, jag blev känslokall och blabla. jag slutade även tro på kärlek. även denna månaden jag började festa, ofta och hårt. haha.


april nu och allt är åt helvete typ.. eller, i början va väll typ ingenting bra, i slutet av månaden träffade jag elias.. jag trodde ju dock inte på kärlek så jag väntade och fick se vad som hände.. i ett jävligt gamalt inlägg har jag förklarat allt. de tog slut ganska snabbt där pga olika anledningar, vilket inte förändrade mitt sätt att se på kärlek. men ja, det va kul sålänge det varade och man blir som dom man umgås med ;) hah..


maj.. jag fortsatte med mitt festande och allt va helt galet. hela livet var en fest ju.. jag blev missnöjd med migsjälv.. tyckte inte att det fanns något bra med mig alls.. hade fortfarande väldigt svårt att bli kär.. men jag träffade adam, en kille som jag hade varit kompis med riktigt länge. men jag hade ju haft pojkvän nästan under hela tiden, och jag är inte sån som springer runt och är otrogen. hur som helst så träffade jag adam, mkt dumt gjort. vår vänskap tog slut och jau, räkna ut resten själva.. blev kanske lite småkär, men jag vet inte.. hade fortf svårt för kärlek.

juni
kom jag jag kände mig fortf som en idiot.. adam.. hmm.. avslutat kapitel? vet fan inte.. hur som helst så blev det sommarlov, började som det började. fy mig. jag va svag. allting hade knäckt mig. jag va nere och ingen kände nog riktigt igen mig.. flytade även till vår sommarstuga ute på sturkö, vilket va riktigt jobbigt.. okej, ska vara lite positiv.. denna månaden va nog den som mitt hår såg bäst ut :o haha.


juli nu då.. elias igen? jau.. jag är inte sån som släpper någon i första taget.. åkte även till danmark, sjukt skönt att slippa allt! kom dock en vändning.. nu va ingenting bra.. hade i stort sätt ingenting att komma hem till.. men jag ryckte upp mig och tog tag i mitt liv, på riktigt! men elias och jag.. hmm.. de va väll här nångång som det blev vi på riktigt. eller, vet inte om man kan kalla det på riktigt, men aah..


augusti.. tog slut med elias. och haha, efter ett tag.. helt sjukt, men halvt adam? nej, inte precis.. även om många trodde det.. den killen kunde jag enbart vara kompis med, inget annat. åkte till sthlm med emma, riktigt härliga dagar! skolan hade även börjat och allt flöt på..


september.. började sakna elias rejält.. men jag hade redan fått tillräckligt med chanser.. jag gav upp.. vet inte om jag saknade honom på riktigt eller hur det va, kom iaf över honom ganska snabbt sen.. började snacka med olof.. tyckte verkligen att han va helt underbar, och det tycker jag fortfarande kan jag lova.. =)

oktober.. hände inte så mkt denhär månaden.. allt va som vanligt.. spenderade mest min tid med hanna..

november, hände ingenting nu heller.. förutom att jag färgade håret ljust.. även denna månaden ägnades med hanna.. andrea åkte även iväg.. låååångt iväg.. blä.. fan vad jag saknar henne..


december.. wiiihooouw! sista månaden.. skolan gick sådär.. all min tid med hanna typ =) hände verkligen inte så mkt nu heller.. jul, nyår.. ja.. ointressanta liv! men ja, hur ointressant det än är så nöjer jag mig med det! =)

2010-01-01 nu.. och jag är sååååååå kär.. =)


Kommentarer
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

Tack ;D

2010-01-01 @ 18:26:17
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se

gott nytt år :)

2010-01-01 @ 19:28:46
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: P A T R I C I A

allt bra? :)

2010-01-01 @ 19:35:14
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/
Postat av: mariana DG

sjukt söt :)

2010-01-06 @ 23:38:48
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0