okej.. detta dödar mig.

eller ja, jag kommer svälta ihjäl. jag kan inte äta längre. jag har ont i magen hela hela hela tiden. okej, jag försöker tänka på annat, och ja, det går väll sådär. jag känner mig liksom så otillräcklig. jag kan inte hjälpa vem jag är. förlåt, men jag kommer nog aldrig bli tillräckligt bra. hade jag kunnat det så hade jag försökt, jag hade gjort vad som helst. du sa att du älskade mig? älska är ett starkt ord, det vet både du och jag. att älska någon är stort. du sa att du inte skulle svika mig utan anledning? alltså jag vet fan inte, men då måste jag ju ha gjort nånting? att jag va den enda för dig? nej, uppenbarligen inte. du förtjänar bättre. jag har sagt väldigt mkt till dig, men jag har aldrig någonsin ljugit för dig. allt jag har sagt har jag menat. det är nog delvis därför detta är så svårt. jag har ju faktiskt ingen aning om hur du känner eller nånting? om du har ljugit för mig, du kanske inte menade nånting. vad vet jag? men när man litar på en människa så starkt.. detta kommer nog ta ett rejält tag att förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0