okej, nu kommer jag skriva av mig rejält!

börjar med dagen.. skolan typ.. hemkunskap först på rosenholm, whatever. jag är sjukt hungrig, men jag vill inte äta. gg. imån tror jag att jag ska ändra min design på bloggen faktiskt. sen lutar det åt att rummet blir typ rosa sen (a måste ju liksom ha ett rosa rum innan man dör.. får se lite. ska iaf göra om rummet om nån månad kanske. hah. va ju dock bara typ ett år sen sist, men vafan =) ny grupp på facebook sedan en timme
tillbakaockså, gå med fan! he-he-he. aja, deeptalking nu innan jag ska sova, godnatt efter detta..
_______________________________________________________________________________
jag är less på detta. idioter. kommer & går. nu har jag tröttnat. kommer aldrig någonsin lita på dig igen, de borde du förstå. du blir sur när jag säger vad jag tycker. de är inte okej. du säger saker till mig, jag ska bara ta emot eller? jag får inte öppna käften? då lacka du ur totalt. och seriöst.. nifrjnklcmsdjfs, äh. du bryr dig inte. fine. jag ska också sluta med de nu faktiskt. alla är värda en andra chans? ja, men fan inte tre. de är förmkt nu. de funkar inte så. jag vet inte vad jag ska säga. tycker att detta är fruktansvärt fel. och det känns konstigt med tanke på att jag trodde att jag kände dig.

det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt..

Kommentarer
Postat av: A Z R A !

sV: härligt, samma här =)



Ställ gärna en eller flera frågor i min frågestund, skulle vara skitsnällt! Den med roligast fråga länkas i en vecka = )

kram

2010-01-19 @ 18:25:16
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0