rooooooosa.

oookej.. har typ inget att skriva. skulle bara visa för er att jag fortf lever. imån blire rosenholm hela förmiddagen, jippie, kalasbra och sjukt passande. men aja, praktiskt hemkunskap är kul. har även pratat med pappa om att måla mitt rum rosa (a) dock inte alla väggarna, kommer ha kvar den svartvita isf. men dom beiga ska bort, även om dom inte blir rosa :) skriv om ni har förslag folket! :) men aja, nu har jag inget mer att säga faktiskt. ska än en gång kolla på bolt (a) underbart!

lalala.. jag är söt.. ehm :)

Kommentarer
Postat av: amanda <3

hejhej,

fin blogg !

skulle blivit jätte glaad om du kolla min och la en komentar .

ha en bra dag ,

kram ; amanda ;dd<33

2010-01-17 @ 18:19:06
URL: http://maandiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

lalala.. du är söt

2010-01-17 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0