sista inlägget för idag!

okej, jag har tråkigt. och aah, jag säger som emma: jag vet inte om ni tycker det är kul att läsa sånna frågesaker, men jag tycker att det är kul att läsa nör andra har gjort.. så.. :)

Tänker du att/på:

Allt löser sig med tiden?: not at the moment.
Någon speciell just nu?: ja..
Isåfall , vem?: -
Ett liv efter döden?: njaa
Att du ska vänta med att ha sex tills du är gift?: haha. jo, såhär efteråt så hade de varit nice.
Tiden läker alla sår?: noeps.
Pengar är lycka?: nej.
Utseendet är allt?: nej.

Vad:

Är din favoritsport?: innebandy i guess.
Är din favoritmat?: spagetti!
Har du för BH storlek?: hah.. 
Har du för jeansstorlek?: s.
Har du för tröjstorlek?: s.
Har du för skostorlek? 36/37.
Har du för betyg?: sjukt bra faktiskt.
Gör du just nu?: i stort sätt ingenting.
Gjorde du igår?: paaartey fifan.
Har du får underkläder på dig just nu?: får? hah. underkläder iaf.
Ligger till vänster om dig?: min mobil.

Utseende:

Längd?: alldeles för lång.. 166.
Vikt?: typ 8740.
Hårfärg?: mörkblondt/ljusbrunt.
Hårlängd?: långt. dock inte äkta.
Klädstil?: vet inte riktigt.
Fräknar?: mjo, typ lite.
Har du bröst?: omg nej! varför skulle jag ha det?
Har du höfter?: jodå.
Små fötter?: inte enligt mig, men enligt andra, ja.
Piercing?: jau.
Tatuering?: nej.
Smal?: nej fifan. heh. men ååh. vet inte.
Ögonfärg?: blå.


Senaste:

Personen du kysste?: - jannice.
Personen du kramade?: hanna.
Personen du tänkte på?:
Personen som sov i din säng?: me, myself and i.
Personen du hade sex med?: - heheeeheeeeeeee.
Personen du skrev med på msn?: niclas.
Personen du var med?: hanna.
Djuret du köpte?: inget?
Maten du åt?: typ oxfilé, gorgonzolasås och pommes. 
Fyllan?: ha-ha-ha. och käften nu hanna! :)
Gången du spydde?: de va länge sen.


Har:

Du suttit i fängelse?: ja, hela tiden.
Du åkt ambulans?: nej.
Du kysst någon den senaste månaden?: jau.
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: ha-ha-ha. vene.
Du svimmat?: nä.
Druckit alkohol?: ja.
Delat säng med någon av de motsatta könet?: ja.
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: jau.
Delat säng med någon av samma kön?: jadå.
Fått IG i betyg?: nej.
Fått MVG i betyg?: nej.
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: nej.
Blivit polisanmäld?: nej.
Nakenbilder på dig själv på datorn?: haha, inte en chans.
Du sjungt i duschen?: kanske de.
Stått på en scen och uppträtt?: ja :o
Spelat in en film?: ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar:Haha =) roligt att läsa sånt ;)

2010-01-17 @ 11:37:56
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0