snart blire.. hmm.. äh, sånt man märker :)

är sjukt trött nu, ligger i sängen och lyssnar på musik, ye. ska nog snart dra ut en runda :) eller aah, sen ska jag de iaf. funderar starkt på att sova en stund. men nej, jag orkar inte. imån kommer bli trevligt! tror jag, hoppas jag. haha, jannice :) lalala.. jag har tråkigt. ska ju egentligen gå ut. så borde fixa till mig liiiiite iaf, eller, nej. de ska jag inte alls göra. toffs mitt på huvet, mysbyxor, ugs & stor jacka, snyggt! detta inlägget har ungefär tagit 20 min, inte illa. men nu har jag inget mer att skriva som ni kanske märker. pussen.


För det blir så ibland, jag vet.
Det tar tid och jag tror jag vet
vad vi gjorde för fel.

Passionerat men okontrollerat. Ha - idioter!


Kommentarer
Postat av: Bellezza

Älskar din blogg!

Brukar vara inne och läsa den kolla gärna min :)



Kram

2010-01-23 @ 12:19:09
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: BEllezza

Tack så mycket :)

KRam

2010-01-23 @ 13:34:03
URL: http://bellezzofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0