And hey darling, i hope you're good tonight.

hehe känner att det blir lite mycket "if it means a lot to you" nu. ska sluta med det :) ehe. hatar låten! hahaha. nej. den är fin. hahahahaha måste bara dela med mig av elise och min konversation innan..
'
elise: fan jag har tappat bort min... eeh.. vafan.. vad heter det..
moa: vad?
e: du vet sånna.. som man sätter fast saker med..
m: häftstift?
e: neeeeej. sånna som man flyttar lite till sidan, sen klämmer man..
m: eeeeeeeeeeeh?
e: ja du vet sånna halvrunda typ..
m: nagelsax?
det gick ett tag..
elise: nej moooooooa!! du vet.. sånna emos har i byxorna!! :D
moa: ahaaaa, säkerthetsnålar?! :D:D
e: jaaaaaaaaaaaaaaa!
m: hahahah. fan vad grym jag är!
'
hahaha så bäst.. aja.. tack för en trevlig kväll. haha. blev mest massa deeptalk, men det kan vara skönt att prata ut ibland. men nu ska jag och flisan sova. vi hörs imorgon. godnatt och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0