detta är anledningen till mitt nya liv som nunna.

men ingen som läser detta borde ta åt sig, för jag tänker inte på någon speciell nu. bara killar i största allmänhet.. eller aa.. jag blir så sur, så trött, så arg.. jag blir nunna. fyyyyyyyyfan. killar är förstolta för att erkänna saker. okej, stolthet är bra.. till en viss gräns! absolut. och nej killar, tjejer orkar inte ta vad som helst.. för ja.. ni tror att ni kan göra/säga vad som helst. sen komma tillbaka efter ett tag.. skriva att du saknar henne. okej, tjejer är svaga för när killar erkänner sånt (om dom ens gör de dvs). men här kommer dethär med killars jävla stolthet in. nejnej.. man kan ju dö av att visa känslor.. eller? nejnejnej igen. det är ju omanligt att visa att man bryr sig och har känslor. åååååååååååååååååååh. vet inte riktigt vad jag ska skriva. finns inte så mycket att säga faktiskt. killar är för omogna för att bry sig. that's it! tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0