du är fan ond!!!!!!!!!!!

lalala.. jag har grymt tråkigt! blir jäkligt mkt uppdateringar nu ikväll/inatt. lalalalala.. jag har ingenting att göra.. inget alls faktiskt. imorgon blire att steka hela dagen. eller aa.. hade tänkt att gå upp runt 11, äta frukost, vakna och allt sånt.. då blir klockan 12, sen äre soltime, ska sola till ungefär 2, sen fixa mig.. haha. i'm the fucking best, i'm the fucking best, i'm the best you ever had, best you ever had. hahahah. jag är så jäkla flummig nu.. aaaaj, jag har ont i tungan. fyfan vad illa.. och fy satan vad jag är sugen på jordgubbar.. hmm.. vad kan man mer skriva i detta meningsfulla inlägget.. kanske vad jag gör nu.. men bara kanske.. det är fan tveksamt assu.. hahahahaha nej men.. :D nu ligger jag i sängen och pratar med ******, hahaha nej skojar, jag snackar med gustaf :o omfg!! nej men aa.. killen med den roligaste humorn i karlskrona.. eller aa, kanske inte.. men vi kan ju låstas :) ond är han iaf.. jag höll på att greja lite med min kamera.. och så ibland kan man ju få sånna ryck så att man bara säger "jag är fan dum ihuvudet", för jag kom på en grej som kanske inte va sådär jättesmart.. sen med tanke på hur jäkla social lilla gustaf är när han kollar på tv, så kan det ju inte annat än att gå fel..
'
jag: hahaha, jag är ju fan dum i huvudet!
gustaf: aa..
jag: vafan? okej..
gustaf: hahahahah, oj, va?
'
sen skulle jag bara vilja tillägga att gustaf är mobbad av mig, i egen hög person. som ni kanske märker nu så är jag jävligt flummig för tillfället. till skillnad från en viss gustaf som bara är allmänt asirriterad på allt.. typ:
'
jag sitter och skriver på msn..
gustaf: men vafaaaaan, stäng av datorn! (så att jag ska bli social antar jag)
jag: okej.. vänta lite..
gustaf: men vaaafan.. skulle det inte vara scrubs?
'
hihihihihi.. lite sur kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0