godkväll! :) hehehehehehehe.

nu är det som såhär att min älsade far hade med sig dator + mobilt bredbant till sturkö. så aa, jag kan blogga. dock så blir detta inlägget både det första och sista för dagen, men ni får överleva :) tror vi skippar tosia på lördag faktiskt.. men vet inte än. imorgon blire inte iaf! då äre party som gäller :) kan säkert bli jättetrevligt. btw så har denna dagen varit jävligt chill. kom ut till sturkö runt 11, sen har jag bara tagit det lugnt och umgåtts med pappa och lotta. sen kan jag även medela att jag har vaxat benen. hihihihih. åh. jag älskar att ha nyvaxade ben!! så jäkla lent. lol @ mig. ehehehehe.. tänkte egentligen att detta skulle bli ett socialt inlägg med tanke på att detta får bli det enda för idag. men nu när jag har skrivit en stund så har jag plötsligt insett att nä, det får snart räcka. jag har inget att skriva egentligen ju.. ihihihih. snart blire grillat kött och klyftpotatis, mums som fan! :) imorgon blire upp tidigt som fan. bussen går hem vid 8, sen går nästa halv 1, men det är sånt man får leva med när man är på sturkö! men får se hur trött jag är.. känns som om jag håller på att bli sjuk. aja, whatever. nu hade jag tänkt att kolla simpsons en stund innan vi ska äta :) vi hörs imorgon om jag hinner, eller aa.. vi hörs imorgon :) pusshej. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0