godkväll my lovers.

hoppas att ni har haft en bra dag. själv har jag haft en.... jävligt dryg dag! ehe. den va ni inte med på va? ;) vaknade sent.. sen kom jenny och va här en stund. sen kikade jag på sex and the city 1. så sjukt bra är den. imorgon blire stan. känner att jag måste ha nya kläder.. men är ganska kräsen så hittar aldrig nånting jag vill ha. måste verkligen ha nya solglasögon iaf. sen vill jag verkligen ha en såndär typ genomskinlig svart skjorta. åh, dom är fina. sen ett par svarta ballerinaskor!! har letat överallt men det finns inga, så dåligt. onödig fakta, yao. men jag har inte tvingat er att läsa mina sötnosar, så whatever ;) hade även vart fett skönt att duscha nu. ska nog göra det faktiskt. eller snart iaf. men har inget mer att skriva nu :) tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0