HEJ FUCKERS !

Det är jag som är kingen och ingen är i närheten av min topp klass ... Alla är såna sopor utan jag . Och ni som inte är gnagare  är bara tattiga personer som inte vet vad livet gå ut på . För alla föds till gnagare men vissa går det fel för.
Det är jag som är kingen och ingen är i närheten av min topp klass ... Alla är såna sopor utan jag . Och ni som inte är gnagare  är bara tattiga personer som inte vet vad livet gå ut på . För alla föds till gnagare men vissa går det fel för.  och nu kommer jag till mitt fjortis liv chacha bloggen " idag ha jag lekt med håkan det ni era analklådor.. Och vi gymade och spelade heroes ... Och det var jätte kul eller inte för håkan är homo... Dagens outfit är mig själv för jag är så jävla snygg och sexig ... Nej ni vill inte jag skriva med ! Kyssssosmek sexlek <3333333 // Guds barn !

Kommentarer
Postat av: sannah

Fast det går ju att ta bort om man vill :D

2010-07-26 @ 16:23:08
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: sannah

Du går bara in på verktyg - meddelanden och sen att den inte ska spara historiken :D

2010-07-26 @ 19:19:46
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: moa ekberg

ååh unda vem sm har skrivit dethär.. måste vara gudN själv <3333333 personen som har skrivit dethär måste vara minst sagt bäst. bara en gud kan komma på något sånthär <3333333333333333 älskar dig <333333

2010-07-27 @ 00:46:31
URL: http://moaeekberg.blogg.se/
Postat av: Mr M ...

Sannah panna .. Sluta skriva dryga kommentarer säg att jag är bäst ist så är du fin ha ett bra liv !!!!

2010-07-27 @ 00:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0