Hey sweetie. Well, i need you here tonight.

And i know that you don't want to be leaving me, yeah, you want it but i can't help it. har jäkligt tråkigt. ehe. som dom flesta kanske märker. ååååååååååååh helvete. jag saknar dig. nfjrehbgforenbfjker. nej det gör jag inte! verkligen inte. du är dum i huvudet. hahahaha aa. det är du faktiskt. men åh. jobbig situation.. ehe. har egentligen ingenting att skriva. ville bara informera er om att jag lever. och sen typ.. inget mer. jag är på tänkhumör. great! h-h-hatar det. och att jag inte själv kan förstå att en viss person är ganska rejält blåst. att jag måste höra från andra "äh, han är inget att ha", för att över huvud taget ens fundera på att skita i personen. haha aja, det är ett avslutat kapitel nu! som aldrig ens har påbörjats.. om jag fick bestämma då. uschuschusch. hatkärlek typ. haha nej. att jag hatar honom är dock bara önsketankar. aja, va värre innan. eheeeeeeeeeeee. jag är sugen på part-y. som fan. tänkte skriva "ehe" nu.. men har kommit på att jag använder det alldeles förmkt. jag är grymt hungrig. jävligt illa. ska typ käka.. nu. sen ska jag rida. underbart!! sen efter det kommer elise. ihi. gos. och aa.. vi dethär laget har ni väll antagligen redan märkt att jag inte har något intressant att säga. så.. vi hörs sen. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0