Let go, you're killing me. Ease up, you're killing me. Calm down, you're killing me. My god, you're killing me.

ooooooooooookej. eftersom att denna bloggen börjar bli mer som ett deeptalksforum än en vanlig blogg så tänkte jag att jag lika gärna kan fortsätta med mitt deeptalk..
'
seriöst, killar!? vafan tänker ni med? okej, verkligen skitgulligt av er att veta vad ni ska säga hela tiden. men ni tror inte att tjejer tänker alls eller? grejen är.. att jag tror att varenda tjej, har minst tänkt en gång om någon kille "hm, undra hur många andra han har skrivit detdär till.." är ni lättfångade, killar, så kan ni inte räkna med att tjejen tar er seriöst. vet inte hur många gånger jag har tänkt "haha men okej, skitsamma. är han såhär mot mig så är han väll antagligen så mot i stort sätt alla andra också". har jag inte rätt eller? jojojo. hahahahahaha åh. jag blir så irriterad. seriöst. tjejer gillar killar som vet vad dom ska säga, till en viss gräns! händer det hela tiden börjar man ju faktiskt tänka efter hur van killen är ;) eheeeeee. och jag har faktiskt tänkt på att skita i killar ett tag, seriöst. gjorde ju iof det för ett tag sen också. men då vare bara att inte träffa någon. det gick helt okej ändå. men nu, nu funderar jag på att skita i att ens skriva. till någon. bara radera allt från mobilen. precis allt. nummer, bilder, sms osv. inte svara när någon smsar, inte ens fråga vem det är. hur dumt det än låter så tror jag att jag faktiskt kan må bra av det. behöver ju inte fortsätta så hela livet. men någon månad kanske. aja, får se hur det blir med den saken. men just nu känner jag mig iaf hur taggad som helst på det. blir
'
även lite svar på tal här. nej, jag är inte player. jag har bara jäkligt svårt för att bli kär. och när jag "håller på" med någon och när jag väl märker att det inte kommer bli något, eller att jag inte kommer kunna få känslor för den personen, så låter jag den veta det. för det är enbart taskigt att "spela med". skillnaden mellan att vara taskig och att vara ärlig är hårfin. för om jag hade "hållt på" med någon så hade jag velat att killen till om han märkte att det inte skulle bli något, att han inte kände något så att jag kunde sluta hoppas, och därmed gå vidare. för det kommer ju aldrig någonsin att funka om inte båda vill. så är det ju bara.
'
tänkte även ta lite om mig själv angående denna skiten.. jag kan helt ärligt säga att jag inte tror på kärlek längre. jag tror inte att kärlek existerar förän någon har visat motsatsen. detta tycker ni säkert låter jättekonstigt efter som att jag ändå har haft "seriösa förhållanden". kan inte säga hur många, och det är inte pga att det är många, det är enbart pga att jag inte riktigt kan säga vad det innebär. skulle kunna säga 3. men nej. det är bara 2 som har vart riktigt sådär to-die-for-seriösa. ett varade i ungefär 8 månader, ett i ungefär 2 och en halv/3 månader. tänker inte säga så mkt om dom förutom att jag verkligen var riktigt kär. inte mer om det nu. måste även lägga till att om jag skulle vara intresserad av någon, så har jag sjukt svårt för att låta bli att "kolla upp" personen. kolla facebook, fråga mina vänner om dom vet nått, aja, you name it. tänker varje gång "nej moa, sluta, jag vill egentligen inte få reda på något", sen äre bara till att gå in och kolla och hoppas på att personen är bra, men får jag då reda på att personen är väldigt oseriös, skriver med många andra eller något liknande så blir jag fruktansvärt otaggad och tappar snabbt intresset. och jag ifrågasätter personen och får som svar "vi är bara vänner, det är inget, ingen är som du, jag har förändrats etc", så tänker jag mest "haha men great killen, försök med något trovärdigare". och man märker oftast på mig om det är något. jag är inte sån så att jag direkt orkar hålla humöret uppe om jag vet något som jag inte borde veta om personen, jag fejkar alltså inte att jag är glad bara för att jag inte orkar ta konsekvenserna. visst, jag har inte orken till att tjabba med personer om grejer som egentligen inte har någon betydelse, men då skriver/säger jag till personen vad jag tycker om den/vad jag tycker om vad personen håller på med, stå för vad jag säger, sen slutar jag att svara. visst, det är jävligt omoget av mig att inte svara, men jag orkar verkligen inte. jag har ingen som helst lust att lägga ner tid och energi på människor som inte förtjänar det. för om killen skulle vara oseriös, skriva med andra, så känner jag att det inte spelar någon roll om jag slutar skriva för han har ändå minst 5 andra. jag gillar inte att känna mig som en i mängden, percis så som man gör när man vet att en kille skriver lika dant till minst 5 andra tjejer. det är fruktansvärt frustrerande att försöka låtsas som ingenting. men gg till er som har lyckats. däremot om man slutar skriva till killen, slutar svara och han ändå fortsätter skriva, då är det en annan sak. för då har killen bevisat att han bryr sig. "you don't really know what you've got 'til it's gone." word där. eller så är han bara jävligt beroende av uppmärksamhet. that's it!
'
'
känner att detta ungefär blev det längsta inägget i min bloggs historia, känner även att jag verkligen måste sova nu. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0