majs. ♥

fan vad jag älskar majs. har suttit och knarkat det i ungefär en timme nu.. fast aa.. lite ont i magen kanske jag har.. ehe. rätt åt mig! men det va lätt värt det. känner att jag måste duscha snart. ehehehe. nä. bara skojar. fast nu blev jag jäkligt taggad på det. aaaaaaaaaaahja. får väll ta och göra det dåda. ska upp tidigt imorgon. så måste snart gå och lägga mig. eller aa.. ska upp vid 8.. och det är jävligt tidigt faktiskt. jag har tråkigt som fan. det kanske ni som är inne på fejjan har märkt. laggar typ där. ehe. kul. fett nice att jag har ont i huvudet med. eller inte. det typ suger. fan vad jag känner mig random nu. vi hörs efter jag har duschat. inte pusshej.
'


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej du får ta reda på det......

2010-07-23 @ 20:59:43
URL: http://hidling.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihihihihih lööööw yaaaa:D

2010-07-23 @ 22:26:08
URL: http://hidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0