mmmalmmmmmööööö!!!!!!!!!!! :D

"shoppat" hela dagen.. nej men iaf kollat i affärer hela dagen. hittade ingenting.. eeeeeeeeeeeeeh. segt. + att jag har jäkligt ont i fötterna. tyvärr åker jannis hem ikväll. jävligt illa. hoppas på att kvällen kommer bli awesome ändå. ihiiiiii. vad gör jag just nu? hm.. bra fråga detdär. jag sitter i min fasters soffa med jannis och snackar om *****. interssant ;) hahahahahaha jag har ingenting att skriva hahahahahahhahahahaha. damp. imorgon ska jag hem till min kusin. vet inte riktigt vad vi ska hitta på. ska iaf stanna där tills tisdag :) det blir nice. blir antagligen chill imogron. sen shoppa på måndag. och då menar jag shoppa på riktigt. även om jag inte hittar nått... he-he-he. kan även meddela er om att jag nyss har varit väldigt duktig och läst en bok. den hette "albin hjälper till", svårläst bok på sisådär 28 sidor. om jag ska vara ärlig så tror jag att jag tyckte att den va bättre än vad leon gjorde (mitt kusinbarn). men nu ska jag kila. peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0