happyland'

ehe. stan med jesus idag. mycket mysigt. sprang runt som jag vet inte vad och skulle hitta kläder.. lite svårt i karlskrona.. för när man väl hittar något som är fint så har minst 1o andra det också. åååååååååh. justdet. nu blev jag glad. det blir malmö på fredag kväll/natt. tror att jag och min faster tar tåget vid 10, 11. är då framme runt, 12, 1. sen på lördag ska vi passa leon, mysigt! älskar verkligen malmö. ska hem igen på måndag tror jag. hihi. aja hursomhelst så hittade jag inte särskilt mycket alls idag.. haha inte idag heller. är ganska kräsen, tyvärr. haha. sen va vi och åt på 3g, käkade en macka för typ 70 spänn, men det va det värt ;) hahahahaha. va ju i malmö för ungefär 3 veckor sen, men hittade ungefär inget alls. typ ett oversizelinne och en övertröja och lite smycken. skittråkigt. hoppas verkligen att jag hittar mer denna gången! haha. imorgon blire ut och åka båt om det är nice väder. annars hänger jag nog med min låtsasmamma och cornelia (hennes kompis) till stan. hittade iaf lite idag i stan, jävligt lite. men blev ganska nöjd.. :) aja nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på kenny begins, bästa filmen någonsin! vi hörs lite senare ikväll. puss.
'
en kort oversizetröja med blommor på
ett par blå trosor med vit rosett på (vet inte varför jag köpte dom, va nog mest.. haha bara för att)
en vit bh
en ögonbrynspenna
massa armband
3 ringar
ett par örhänge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0