ooooooookej.. seriöst nu..

ni som känner mig någolunda bra vet att jag inte är en sån människa som blir galen i kändisar osv.. men jag har tänkt lite, och jag har kommit fram till att ryan sheckler, david beckham och christofer drew nog måste vara dom snyggaste personerna som finns. gah. lite svårt att ranka så.. men får väll försöka..
'
1.
första plats går till ryan sheckler, ni som känner mig vet att jag är helt såld på honom!
'
2.
andra går till david beckham.. så fucking het är han. seiöst. finns inte ord.
'
3.
tredje till christofer drew, så söt. naw. (hittade nån randombild, hade helst haft oredigerad)
'
'
'
och nu är jag ganska säker på att dom flesta killar som har kollat på detta tänker "men ååååååh, han är ju fan gay" till vartenda bild! haha. men nu måste jag verkligen sova. natti. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0