stan idag.. igen (a):)

pga vädret så hängde jag med lotta och cornelia in till stan. hittade lite saker. bla en present till syster som fyller år imorgon. grattis till henne! fast.. det kan vi ju ta imorgon ist :) imorgon blire antagligen också stan, fast då med min älskade bror som kommer hem ikväll (<333333333) ska jag vara ärlig så har jag saknat honom riktigt mycket. fast det behöver jag ju iof egentligen inte erkänna. och joakim: använd inte detta emot mig nu som med allt annat gulligt jag säger till dig ;)
'
ett gult översize linne..
replay-parfym (helt förälskad!) fanns dock bara i liten storlek, jäkligt synd men jag får överleva.
en ring som det står "faith, hope, love, believe" på, fanns bara en kvar så jag är ungefär överlycklig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0