tjotjingbadring.

dagen började förjävligt! HA-HA. fyfan vad sur jag va. åkte in till stan med emma som självklart fick mig på bättre humör. tänkte lägga upp en inspelning som vi gjorde.. dock bara ljudet ;) hahahah. misstolka inte. men jag skulle visa/förklara hur man "knöt" en burka. hahaha. lol på oss. jag älskar vår humor! burkan, eller sjalen som jag skulle knyta som en burka, hade vi kul åt i ungefär 2 timmar, menmen.. sånna är vi, det är sånt man bara får leva med liksom. hur som helst så kunde jag inte lägga ut den här pga...... mina tekniska skills. men den kommer kanske senare om jag skulle få hjälp med det ellernått.. menmen.. stan idag somsagt, hade planerat att hitta jättemycket, men så blev det dessvärre inte. hittade bara ett linne, asfint.. orkar inte förklara, och ett par solglasögon. kanske lägger upp bild på det sen. men nu ska jag geeka facebook. haha nej skojar, jag ska kolla film. vi hörs sen! puss babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0