ursäkta, ingen uppdatering igår.. nej.

men hade annat för mig. hasslöfestivalen var väll helt okej."förfesten" var dock mkt bättre. men det är sånt man får ta ibland. bilder kommer kanske sen om jag orkar ta tag i mitt liv och lägga över bilder från kameran till datorn, har verkligen blivit skitdålig på att orka det. förlåt för det. stannade på hasslö tills ungefär 5 idag. sen åkte mina föräldrar och handlade. när dom kom hem hade dom köpt hårfärg till mig. jävligt snällt faktiskt. så jag färgade håret. nu äre ungefär brunsvart.. ganska okej faktiskt. ikväll blevre party en stund. drog dit vid halv 8 tiden. stack ungefär lika fort. haha nej men.. emma och jag drog ungefär vid 11, sen blev det filmkväll.. eller skulle bli ;) mest snack faktiskt (förvånansvärt, huh?) hahahaha. jag har damp. imorgon blire städning! så jäkla taggad är jag. aja.. nu ska jag nana. pusstjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0