varför utsätter jag migsjälv för denna jävla smärtan?

seriöst.. jag googlade spindlar? varför vet jag inte.. insane. jag är crazy. åh. nu kliar det över hela min kropp. jävligt moget av mig att utsätta mig för detta. faaaaaaaan. så jävla äckligt. och nu gick strömmen. great! sen kan jag förövrigt meddela att jag är dum i huvudet.. hahahahah. lol..
'
det knakar utanför fönstret..
min första tanke: fan.. det måste var en spindel.
'
så jävla hemskt.. det är helt fullt med spindlar här.. och jag som använde upp allt dödaspindlarmedel för ungefär 2 timmar sen. ungefär i stil med självmord.
'
ungefär såhär känner jag mig........................
'
kan inte göra annat än att tacka gud för detta..
'
tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0