Yes, i'd rather hurt than feel nothin' at all.

okej.. detta får väll bli nått slags svar-på-tal/deeptalk-inlägg.. tänker dock inte skriva ut vem det handlar om. den det väl handlar om känner på sig det, det vet jag. och detta har inget med känslor att göra, inte aktuella känslor iaf, eller vad man nu ska säga. det är som såhär.. man kan hoppas på saker. man kan vilja känna någonting, men bara för det behöver man inte göra det. man kan vilja sakna en person, men bara för det behöver man inte göra det. man kan inte styra över sina känslor helt enkelt. man kan sakna något som man hade med en viss person, eller bara sakna personen utan att alls sakna vad man hade tillsammans. okej "lyssna" här, jag har aldrig någonsin ljugit om mina känslor för dig. fine, jag har sagt att jag saknar dig, för jag hoppades så sjukt mycket på det. jag ville verkligen sakna dig, för du är en sån fin person och du har hjälpt mig genom så mycket. jag försökte nog mest lura migsjälv att jag gjorde det. men tyvärr.. det går bara inte. för jag har försökt, tro mig. jag ville inget hellre. vi har gått igenom en hel del tillsammans, och nu menar jag verkligen en hel del. för att inte tala om alla minnen som vi delar. det finns ingen som känner mig så bra som du gör. det är sant. jag älskade dig, det gör jag fortfarande, men bara som vän. du kommer alltid finnas i mitt hjärta, det vet du. och du, jag har aldrig ljugit för dig, aldrig någonsin, det hoppas jag av hela mitt hjärta att du vet. aja, nu ska jag absolut inte skriva mer här. för helt ärligt, om jag hade fortsatt hade kunnat skriva en hel bok om detta.. men man ska inte gräva ner sig i vissa saker förmycket heller. menmen.. det är fint. vet inte riktigt varför jag skriver detta här.. men ville väll helt enkelt bara skriva av mig lite..
'
så.. nu ska jag sova. imorgon blir en lång dag för min del. först upp tidigt, tjäna pengar genom att stryka ungefär 9474839375 skjortor hos min farbror och hans fru. sen rida, på hästar. efter det kommer elise, sen ska hon sova här. ihi :) men godnatt! vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0