åh. älskvärda humör! :D

underbar start på sommarlovet! :D kärlek till vädret. ikväll blire stan.. hade tänkt att överaska emma.. mer säger jag inte om den saken :D:D:D:D fan vad gosigt. hittade nyss min adidaströja som har varit gömd en månad........ hehehehehehe. fan.. "hela världen är så underbar, om man är korkad tom och glad" fast nä. hahaha. eller jo. älskvärt humör är jag på, hihihihihihi. allt är så gosigt idag. fick ju en kamera av pappa för att jag slutade skolan om jag inte redan har berättat det.. (kommer komma ut en jäkla massa bilder på bloggen framöver) min nya kärlek! så jäkla fin. desto jobbigare blir det för alla i min omgivning (a) fast just nu sitter jag hos mamma och har rätt tråkigt. eller nu kom jag på värsta grejen jag kan göra......... städa min garderob :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0