bilderrrrrna :D

nu kommer bilderna då.. orkar inte skriva om alla, så ni får lista ut lite själva :) snodde bilderna från fejan (a)

väääääärldens godaste smothie! gah.



berlinmuren.

för er som inte ser så står det "hope♥" på stenen. judarna lägger stenar på gravar ist för blommor typ.


dom senaste 5 bilderna kommer från besöket på koncentrationslägret.
tvtornet.. för er som vet hur höjdrädd jag är måste jag bara tala om att jag va uppe där :D 207 meter upp i luften. duktigt!

naw. fan vad fina!



jag och jannis pussar på en björn. jäkligt liten bild. men aa.

klassen ♥


gulligt peter!

jag och gotland dansade. jävligt snyggt faktiskt.

denna bilden på rebecka och några får avsluta allt. tack för en underbar resa allihopa! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Wille

peters pose är ju bäst :D

2010-06-12 @ 22:09:24
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0