jag bara ä-ä-älskar vädret! :D

sååå underbart. hmm.. vad gjorde jag igår? typ.. ingenting. stack in till stan vid 7tiden och träffade tim och jesper. vi gjorde verkligen ingenting. bara gick runt i stan och stekte. sen stack vi hem till mig vid typ 11, så aa, natten tillbringades med dom. vi kollade på film till 5, sen kom vi på att vi nog va tvungna att sova. åh. jag hatar saw! asläskig jue.. men vi va inte sämre än att vi gick upp vid 11tiden, åt frukost, sen tog vi med oss en filt och la oss ute på nått gosigt randomställe. aja whatever, dom har precis åkt hem nu iaf.. skulle egentligen tältat med jenny på trummenäs idag, men mamma ville att jag skulle vara hemma, så det får bli på tisdag ist :) idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tror att det får bli sola eller nått i den stilen, ikväll blire iaf ut med båten. men nu har jag inte tid att sitta här mer. vi hörs senare! pusshejz :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0