omfg.

bästa dagen på länge igår! bortsett från tandläkaren. först in till stan med bror, handlade lite presenter, fikade oc glömde bort tiden :o vid 5 kom jag på att vi bara hade en och en halv timme på oss att åka hem, äta, fixa oss och åka till klassfesten.. niklas hängde ju då med till klassfesten.. ;) hahaha. fifan. men seriöst, tack för en jäkligt lyckad kväll allihopa! bilder från kvällen kommer inte. måste ju anpassa sig lite med tanke på vilka som läser bloggen.. haha nej men så farligt vare inte :D mest det problemet att jag inte orkade ta massa kort igår egentligen. så, nu ska jag gå upp ur sängen, städa rummet, fixa mig, sen blire kalas för ungefär hela familjen :o rikard har fyllt 17, olle 50, niklas har tagit studenten, jag har slutat 9an.. :D och sen får man ju inte glömma att kronprinsessan gifter sig, och det är ju sååå viktigt! haha nej, skämt å sido. nu ska jag iaf gå upp. pusshej!
bild från när bror och jag va och fikade. gosigt.





bra fotograf man är. hehe. aja, orkar verkligen inte lägga upp fler bilder nu.

Kommentarer
Postat av: Wille

Haha, karans kexchoklad<3

2010-06-23 @ 23:23:42
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0