There are many things that i would like to say to you i, but don't know how.

eyeyeyeyeyeheeeeeeey! jävligt nice. vart inne i stan. shoppade lite och va och kklippte mig. blev ganska bra. fast aa, vene riktigt. och jag vet, jag är ytterst dåligt på att lägga upp bilder på vad jag har köpt. kan iaf medge att jag kände mig lite tvungen att köpa detta asfina linnet på gina! (bilden nedan för er som är tröga). hittade inte så mkt. ganska urplockat i affärerna nu. men det blev iaf ett halsband och en klänning också. ikväll blire trummenäs som jag säkert skrev i förra inlägget. nu håller min älskade bror på att laga mat, jag är så jääääävla hungrig! aja, ska nog dra nu... hehehehehe. måste bara säga en grej.. eller aa, hahahahah. fan vad jag skrattade.
'
jag: okej, ska vi gitta nu eller?
mamma: vem är det?
jag: nja.. hon bor här nedanför på gatan..
mamma: okej? lägg av.
'
hahahahahahaha. okej, jag har dålig humor!
'
'
puss&kram. vi hörs senare!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0