bra tänkmusik in my heart..

eller.. näe.. inte alls så bra att lyssna på sån musik. men aa, de kan vara rätt mys ibland.. aja, ni får några bra låtar här nedanför. men just nu sitter jag i stugan i sälen och pluggar satan. hade tänkt att bli klar med en veckas läxor idag/ikväll. önska mig lycka till! och ni ni ni! om typ hanna eller nån hemifrån ser detta idag, ring mig! måste ha koll ju ;) nej men jag saknar faktiskt er. hihi. och jag fryser som fan om händerna :( svinkallt här uppe ju! men jaja, nu måste jag verkligen plugga vidare! jag skriver kanske mer ikväll :) och justde, nu kommer den bra tänkmusiken som jag lovade er ;) okej, den första är kanske liiiite extrem.. men kan vara jävligt skön när man vill tänka! puss.




melissa horn - lät du henne komma närmre



lars winnerbäck - berätta hur du gör



lars winnerbäck - en svår och jobbig grej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0