sjuk, jippie.

kom precis hem från skolan. har jääääävligt ont i huvet och magen. synd om mig. fan. bara jag inte blir sjuk nu sådär lagom tills vi ska till sälen, hade inte alls vart särskilt skillat. aja.. jag kan ju iaf komma med att jag är unik på ett sätt. det är nog bara jag som har den tajmingen att bli sjuk 3 dagar innan man ska iväg, yes. men får hoppas att jag blir bättre. även syster är hemma, sjuk hon också. så hon beställde pizza till oss nu, gulligt av henne! :) sen ska jag nog sova. usch. gick och la mig jättetidigt igår, ändå är jag jättetrött.. och där ser ni mina älskade föräldrar; det är ingen mening att gå och lägga sig tidigt, man blir trött ändå! sen ikväll blire plugg och städa, imån ska jag träffa älsklingen en sista gång innan jag åker.. okej, ska bara vara iväg i 8 dagar, men ändå.. har ju inte varit utan honom i 2 dagar.. och kalla mig inte gift, jannis :) men aja, de kommer nog lösa sig på ett eller annat sätt, eller nej.. det kommer de inte, men jag kommer ju hem. hihi. men nu ska jag och min älskade syster äta, vi hörs sen! pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0