5 saker ni inte visste om mig.. ;)

har pratat med jesus hela kvällen utan att komma fram till nånting.. jävligt viktigt! :) tänkte göra detta nu.. precis som alla andra.. tråkigt men aa.. fast nej.. jag tycker iaf att det är kul att läsa när andra skriver sånthär :)

* jag är väldigt känslig..
när det gäller allt i stort sätt.. jag börjar väldigt lätt gråta.. både av att jag är glad/tycker att något är fint, eller att jag är ledsen/känner att allt är emot mig. jag gillar inte att bråka. blir oftast ledsen istället. men sen finns det ju bra saker, till exempel om jag kollar på extreme homemakeover, när jag ser hur glada dom blir. jag börjar lätt gråta av filmer, både sorgliga och lyckliga. men aa.. jag är jääävligt känslig.

* jag älskar schampolukt..
haha, jag tycker att schampo luktar så jävla gott, vad mer kan jag säga?

* jag hatar att bråka/lägga ner tid på sura människor..
därför uppfattar nog många mig som en känslokall person, eller aa, som jag bråkar med. jag hatar att lägga ner tid på sura personer, så om någon är sur och skriver eller ringer, så låter jag oftast bli att svara. sura människor är enbart jobbigt..

* jag är egentligen mycket smartare än vad dom flesta tror..
ja, det stämmer.. jag spelar oftast jävligt korkad, dels för att jag tycker att det är sjukt kul att se folk skratta, och dels för att det är så enormt jävla kul att alla går på det..

* jag är nog världens sämsta flickvän..
japp, så äre.. känner mig iaf som det. krävande och jobbig. jag kräver rätt mycket tid, jag nöjer mig inte med att träffas en gång i veckan och prata en gång i veckan.. jag kräver liksom tid.. jävligt jobbigt, jag vet.. men så äre.. jag vill snacka så ofta som möjligt, smsa ganska ofta, träffas så ofta det går och aa, ni fattar..

Kommentarer
Postat av: Wille

men om man älskar någon vill man ju träffas ofta :)

2010-05-05 @ 10:59:06
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0