åh. underbart. :)

färgade håret innan, blev typ svart/jävligt mörkbrunt. ganska nöjd faktiskt :) även "ny" hårförlängning. fan vad nice! :) mitt humör är verkligen på topp. snart kommer emma och andrea, det blir nog chillkväll. fast jag vet inte.. vi kanske kommer på nått som är mycket roligare. ;) aja, ut ska vi iaf. så det är bara till att höra av er om ni vill träffas eller nått i den stilen. nu har jag inte mer att skriva. eller jooo, justdet! gick på stan en stund med pappi igår. fick en ny jacka, ganska lång, svart. skitsnygg! sen fic jag en klänning/tunika. svart med blommor på. naw. men aa.. nu ska jag fixa mig för dom kommer om ungefär 30 min. ni får ha en underbar kväll allihopa så hörs vi kanske inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0