en glad moa! =)

har precis gått upp ur sängen, klätt på mig lite, ätit frukost och packat. ska ju till pappa sen :) pratade nyss med jesus (jennifer) i tfn.. nästa vecka ska ju jag ock min älskade familj bo i vår sommarstuga på sturkö. så nästa vecka tillbringas nog med jesus :) va ett rejält tag sen sist, så det ska bli jäkligt trevligt måste jag säga :) och jag är på så sjukt bra humör nu.. pappa kommer och hämta mig om ungefär en timme.. då ska vi åka och lämna in min dator, sen fixa lite grejer. :) min tröja luktar älskling. (a) eller min och min.. älsklings tröja luktar älskling.. fast det kanske är ganska självklart.. hihi. men mysigt. jag saknar min gustaf. :/ dumma han som ska vara sjuk. fast iof så är jag också sjuk.. men det är ju hans fel.. :( menmen.. nu ska jag packa klart. :) vi hörs sen! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna waldo

sv: Nej, du är söt! :)

2010-05-04 @ 20:04:35
URL: http://walkinginkarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0