godmorgon :)

blev väckt utav sms idag, brukar bli på dåligt humör då.. men nej! :D beror sig ju heeelt på vem det är ifrån iof. solen skiner och det är asvarmt ute, det gillas starkt! måste bara säga igen att kvällen igår va jättegosig :) vid ungefär 4 idag kommer emma, har lovat att laga mat till henne (a) snällt av mig. ikväll ska vi nog in till stan en runda. vet inte riktigt vad vi ska göra, men aa, det är sånt man märker. nu är jag egentligen skittrött.. men jag orkar inte sova. ska nog gå upp och duscha snart, sen fixa mig lite. fast en sak har varit rätt dåligt. jag drömde världens hemskaste dröm :s whatever, berättar kanske mer om den nån annan gång. men vi hörs sen! pussssss ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Svar: Klart :D

2010-05-28 @ 11:37:03
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0