gosig kväll med gosiga personer :)

va ju då på stumholmen ikväll med lite folk från klassen blandannat, riktigt trevligt! :) vi grillade och lite så. bilder kommer senare tror jag :) haha. finns inte så mycket mer att säga.. asså åh. vilken gosig kväll! inte konstigt att jag är på så galet bra humör :) + att vi är lediga imorgon, skönt som fan. älska sovmorgonar (eller vafan man nu säger.. sovmorgonar, sovmorgonananar, sovmorgons, haha aa, men ni fattar!) imorgon sätts även betygen, helnöjd med mina insatser nu på sistone. nu är det bara chill kvar i skolan. nästa vecka blir iof ganska vanlig, förutom att vi har survivor-tema, ut och tälta på onsdag med klassen, kommer säkert bli jättemysigt :) sen på lördag natt åker vi till berlin och ska tillbringa 6 dagar där, fan vad jag längtar. men nu har jag för tillfället inget mer att skriva, så vi hörs imorgon.. fast jo.. måste bara säga att jag älskar lars winnerbäcks låt "jag är hos dig igen". hihi. blir på så bra humör utav den (a) men nu känner jag att jag måste sova. så somsagt, vi hörs imorgon. godnatt ♥

"Som du kanske har förstått,
jag är hos dig igen.
Jag försvann ett tag på vägen,
men jag saknade dina sinnen.
Det har varit tungt och grått,
jag är frusen än,
när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen."

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hihi :) <3

2010-05-28 @ 07:53:50
URL: http://sweetaswille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0