hahaha. fast nä..

denna dagen har sugit. heeelt seriöst. kan fan inte bli sämre. men måste berömma mig själv lite.. har pluggat ända sen jag kom hem, så nu är jag klar med allting innan betygen sätts. skönt att ha allt avklarat. menaa som sagt, förövrigt så har dagen varit helt kass. men det blir lätt så när man är i skolan till 8. döööööd åt denna dagen. enda positiva va att min älskade jannis va i skolan idag. hihi. bytt kläder som jag vet inte vad idag, så ingen dagens outfit blire heller. haha. fan vad jag har tråkigt. och jäkligt ont i huvudet. ska nog snart sova.. imorgon har jag noprov. wish me luck. kan också meddela att jag har bitit mig i läppen ett antal gånger idag, vilket gör jävligt ont. för er egen skull så borde ni inte testa. men jaja, ska duscha och så nu, sen ska jag krypa ner i sängen, sova och hoppas på att morgondagen blir bättre. godnatt. fast nä.. jag kanske skriver sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0