hemkommen från ma neighborhoodhoe alldeles nyss..

slutade skolan vid halv 7. eller aa.. fast nä.. orkar inte förklara. har iaf vart och fixat grejer till naglarna och lite så. sen har kvällen bara tillbringats med erika. när jag kom hem så hade mamma köpt en ny mascara till mig, riktigt snällt! :) det böev dendär i den gula förpackningen från maybelline. har aldrig haft den förut, så det ska bli spännande ;) haha vet inte varför.. men jag har en känsla av att jag bara skriver massa oseriösa saker just nu.. men aa, det blir inte så mycket uppdateringar från mig denna veckan, skolan tar det mesta av tiden. men vi hörs imånkväll när jag kommer hem. godnatt ♥
aokej.. denna mascaran va det, för er som inte fattade..

Kommentarer
Postat av: fanny berg

sötnos :)

plus snygg header :)

2010-05-26 @ 18:57:20
URL: http://bergfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0