jag hatar att det ska vara så kallt.

nyss hemkommen från en hyfsat trevlig kväll. började med att emma kom hit runt 4. sen gjorde vi mat och snackade och lite så. sen vid ungefär halv 10 åkte vi till stan. först träffade vi rasmus och johan. sen gick vi till stumholmen och mötte sebbe och rasmus. ganska trevligt. sen va vi där ett tag. haha. fan.. jag är asosocial nu.. men jag orkar egentligen inte skriva.. bara det lilla problemet att ni blir genast mycket mindre antal om jag inte uppdaterar :o illa. men nu ska jag snart sova. är riktigt trött faktiskt. men vi hörs imorgon. puss ♥

Kommentarer
Postat av: en hemlig beundrare

jag tycker att alla dina inlägg är fina (L) även om det inte står något poetiskt eller klokt. puss

2010-05-29 @ 00:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0