sssnart kommerrr emmma.

gosigtgosigt. har även kollat igenom hennes blog efter gamla bilder på oss. gick ganska bra faktiskt. haha. men dom första bilderna nu har inget med mig att göra.. ville bara visa hur emma såg ut för två år sen.. (a)

så jäkla snygg! älskar outfiten där emma.. ;)

någon gammal randomgosbild. kul att mitt hår inte alls va grönt ellerså.
heheee. de va ju maskerad? ;) haha. fan vad pinsamt.
stan någon dag i guess.

vig som man är så skulle man göra en kullerbytta på asfalt. haha. jag såg ut som en kille :o kolla kläderna..

och så kommer emmas och mina jäkla ideér om att leta efter saker.. denna gången på vår vind..

mmm.. söta!

sthlm, ikea..


sthlm, grönan.. detta va ju iof bara förra sommaren, men ändå. gosiga minnen.

ullared 07..
cykelturer på sommarkvällarna.. 07 tror jag?

ingen aning.. kan det ha varit junikalaset? aja.. några år sen iaf.

random bild.. 07 denna också tror jag?

långö.. 08.

haha äh, nu orkar jag inte leta efter fler bilder. men fan vad gosiga minnen. hihi. pussssssss emma. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0