uuuuew..

denna dagen har väll gått förvånansvärt bra. började med SO.. typ debatt. efter det svenska, redovisning och lite så. jag gjorde även en bokrecension på en bok vi har haft i läxa. enligt migsjälv gick det iaf jättebra. och så kommer jag till höjdpunkten av dagen.. jag har för länge sen, lovat migsjälv att läsa hela Da Vinci-koden, och nu ska det bli av! började lite idag.. så det går ju iaf inte bakåt ;) nej men seriöst.. nu har jag börjat, och nu ska jag bannemig slutföra det. that's it! nu sitter jag här med ett glas mjölk (♥♥♥♥♥) och ska läsa. haha. och nu undrar ni.. vad har hänt med mig? ja ni.. jävligt bra fråga! men jag har börjat få sån lust att plugga ibland. fast nu kom jag på en sak.. jag måste verkligen städa innan jag gör någonting annat. eller.. egentligen behöver jag inte städa över huvud taget, men aa, det känns mycket bättre när man har städat. haha. ikväll kommer jannis och elicia, vi ska kolla på massa disneyfilmer. aw. haha. men jaja.. nu tycker jag att jag har varit duktig och skrivit tillräckligt mycket. så vi hörs lite senare. XOXO ♥

Kommentarer
Postat av: hanna waldo

Kolla på lejonkungen då, det är en klassiker ;)

2010-05-12 @ 20:37:06
URL: http://walkinginkarlskrona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0