yeyeyeyeyeyeye..

nanana.. älskling sover :o sååå tråkigt. jag bah sitter här i min ensamhet, medan han ligger ute i soffan :o taskig stil?! fifän.. menmen.. är man trött så är man.. kan dock inte tvinga honom att vara vaken ;) vi satt i soffan, skulle välja film.. då bah: jaaaa! "på smällen" ta den, den är bra! och så somnade han efter typ 10 min.. får jag fråga vad meningen med det är? nej skojar älskling, förlåt. aa justdet, dagen.. dagen har sett ut på detta sättet: först skula, började 9 och slutade 3, efter det åkte jag och solade, eller aa, älskling och jag åkte, efter det åkte vi hem till mig. och nu sover han.. hahaha! gullligt. imorgon blir det chill som fan! börjar 9 med so i en timme, efter det svenska i en timme, sen blire hemkunskap på rosenholm tills vi slutar. mycket trevligt! sen ska jag hem till älskling. perfekt! men nu ska jag gå och väcka han.. han kan ju inte sova heeela dagen. tycker faktiskt att jag har varit snäll som har låtit han sova såhär länge. :) men vi hörs sen ikväll! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0