ändrade planer tonight.

blir inget lan :(:( wääähäää.. eller.. inte hemma hos mig iaf. mathilda och jag sticker nog till carl en runda sen, det blir niiiiiiice. blir nog att kolla film? hah. fast tim lovade att vi skulle spela lite iaf.. hih. och simon den svikaren söp så hårt igår att han inte orkar vara med.. såååå dålig stil! haha. juuustdeja.. mår inte så jättebra nu. så borde sova en stund. fick anfall tidigare idag. haha ;) eller aa; anfall & anfall. fick sjukt ont i huvudet, svårt att andas typ (?), blev jätteblek, yr som fan och mådde jätteilla. fan vad jag älskar migrän. har fortfarande ont i huvudet och mår lite illa. så aa, vad passar mer perfekt än goskväll med mina fina vänner? underbart faktiskt. men vi hörs senare. för nu ska jag sova somsagt, sen kommer mattan och då ska hon hjälpa mig med att rensa min garderob. fan vad niiiiiiice. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0